ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number:
Delivery Address:
What is your order items?
Proof of Payment:
No IC & No Account Bank Maybank / CIMB etc

Click here to put a form like this on your site.

Sunday, December 6, 2009

Testimoni Jus Mate 5

TESTIMONI SAYA SENDIRI - Ashida

assalamualaikum

saya mula menggunakan jdm ni bulan ogos..tp untuk suka2 aje. sbb dah tgk byk testimoni ramai yg berjaya so terdetik le nk mengurangkan berat badan yang semakin menjadi2. berat saya mula naik bila di sem 3 semasa pengajian di ipta lebih kurang 78kg mmg dah overweight dah. keadaan masa tu menyukarkan saya utk bergerak jauh. mmg rasa muka tembam gila. jalan jauh sket pon sakit lutut...temengah2 jugak la kalo naik tangga tu . sehinggalah saya saya terbaca dalam harian metro tentang keajaiban jdm dan keyakinan saya terhadap pengasas produk ini yang memang berkelayakan dan produk ini disahkan selamat oleh pusat racun negara

peringkat permulaannya, saya tidak mengikuti seratus peratus saranan diet yang disaranankan oleh dr rozmey. sebaliknya saya cuba mengurangkan nasik dan makanan yang tinggi kalori. memang payah nak mulakan akibat terbiasa dengan makanan yang sedap2 yang semestinya mempunyai kandungan emak yang tinggi. tetapi saya kuatkan semangat dengan membaca testimoni pada setiap hari untuk mendapatkan motivasi .kalau mereka yang jauh lebih berat daripada aku boleh menurunkan berat badan mereka, kenapa aku tidak? saya tidak menimbang berat saya setiap hari tetapi dalam 2minggu sekali.bukan apa, saya tidak mahu kecewa jika saya menimbang setiap hari dan mendapati berat saya tidak menurun jadi lebih baik saya menimbang dihujung minggu sekurang2nya pasti ada penurunan dan ini memberi saya semangat. saya mengalami proses penurunan yang lambat disebabkan saya pernah mengambil pil pelangsing. berat saya selepas 2minggu menggunakan jdm adalah 75kg. pada meinggu berikutnya berat saya menyusut kepada 73.7kg. perasaan masa tu memang seronok sangat.

walaubagaimanapun, saya berhenti menggunakan jdm ini semasa pertengahan semester. kenapa? pada ketika itu saya mempunyai projek yang perlu disiapkan tambahan bebanan assignment menyebabkan saya sentiasa lapar. oleh itu, pastinya hasilnya akan kurang memuaskan sekiranya saya teruskan mengambil jdm sedangkan aktiviti makan saya pastinya melebihi kalori yang disarankan oleh dr rozmey. walaubagaimanapun saya tetap minum jumlah air yang banyak setiap hari.

perkara yang mengejutkan saya apabila pada hari taklimat yang diadakan di dewan ada kawan yang menegur perubahan bentuk badan saya katanya saya kelihatan berbeza berbanding dahulu. pada mulanya saya sangkakan gurauan, tetapi 2-3 orang rakan juga perasankan perkara yang sama. mereka bertanyakan jika saya masih mengamalkan jdm, tetapi saya telah skip menggunakan jdm .

perkara ini amat menggembirakan saya walaupun saya tidak mengalami penyusutan apabila saya timbang tetapi body saya menjadi firm dan lemak spare part yang berlipat2 pada bahagian perut sudah berkurangan. begitu juga di bahagian peha. saya akan teruskan mengambil jdm hingga mencapai berat yang ideal walaupun secara perlahan-lahan yang penting produk ini selamat dan tiada risiko kegemukan semula jika kita berhenti pengambilannya. saya akan memperkenalkan produk ajaib ini kepada saudara mara yang mengalami masalah seperti saya...pasti hasilnya tidak mengecewakan.

Anda berminat nak mencuba produk HPM??Hubungi saya - Ashida 013 591 5089

0 comments:

Post a Comment